7 Aralık 2014 Pazar

Neden Bebek Arabamız Bugaboo Bee? ( EN ÇOK BANA SORULANLAR 2 )

Ben de her anne gibi bebek arabası alırken çok araştırdım. İnternetin altını üstüne getirdim ve çevremde bebeği olan herkesin arabasını inceleyip memnuniyet derecelerini sordum. Aradım taradım ve bizim için en doğru arabanın Bugaboo Bee olduğuna karar verdim. Karar verdikten sonra da devam ettim incelemeye yolda Bugaboo kullanan kimi görsem durdurdum sordum "Memnun musunuz, bir şikayetiniz var mı?" diye. E tabii soracağım az para değil. ( Her ne kadar çok sevdiğim bir arkadaşım hediye almış olsa bile :D ) Bir de algıda seçicilik mi bilmiyorum ama kafamı nereye çevirsem herkes Bugaboo kullanıyordu. Bu kadar kişinin bu arabayı tercih etmesinin bir sebebi olmalıydı. Peki ben neden bu arabayı tercih ettim?

*Hemen hemen hergün yürüyüş yapan bir anne olduğum için dayanıklı bir araba olması gerekiyordu. 
( Gerçekten çok dayanıklı alış-veriş yapıp arabayı tıklım tıklım dolduruyorum ve saatlerce yürüyorum bir kere bile gıcırdamadı veya sağa sola yatmadı)

*Bebeğin kilo alıp büyüdüğünü hesaba katarsak hafif bir araba olmalıydı. 
(Bebek için konforlu olan arabaların geneli çok ağırdı en hafifi Bugaboo'ydu. Sadece 8.5 kg. )

*İstanbul'un yollarını ve kaldırımlarını da düşünürsek tekerlekler çok önemliydi
(Tekerleklerin 360 derece dönüyor olması ve en önemlisi süspansiyonlu olması beni benden aldı. Ciddi anlamda yolda yağ gibi kayıyor )

*Çift yönlü kullanılabiliyor oluşu
(Bebek ilk başlarda anneyi görmek istiyor bu da olmazsa olmazımızdı)

*Açıp kapaması kolay olmalıydı ve tek parça olmalıydı
(Genelde anneleri bebek arabalarını açıp kapatırken cebelleşirken görürdüm gözüm korkardı, bu konuda da Bugaboo en rahatı sanırım)

* Bebeğim için en önemli sebeplarden biri ortopedik ve terletmeyen bir kumaşa sahip olması
( Yürüyüşlerim biraz uzun sürüyor ve onun arabasında rahat olması benim için önemliydi )

*Arabanın alçak olması
(Bebek büyüdüğü zaman kendisi inip binebilmeliydi)

* Ve öyle bir araba olmalıydı ki ileride baston araba almak durumunda kalmayalım
(Bugaboo zaten hafif bir araba olduğu için baston arabaya gerek duyacağımızı sanmıyorum açıkçası bir baston arabadan da çok konforlu. Bebek için de kendi yatağındaymış gibi uyuyor)

Bugaboo Bee'nin daha birçok güzel özellikleri var ama benim başlıca tercihe tme sebeplerim bunlardı. Ben de zamanında çok sordum araştırdım,şimdi de bana en çok sorulan sorulardan biri bu arabandan memnun musun? Çok memnunum ve gözüm kapalı tavsiye ederim ;)



   
                                    











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder