18 Aralık 2014 Perşembe

Doğum Yaptığım Hastane,Doktorum ve Çocuk Doktorumuz (EN ÇOK BANA SORULANLAR 4)

Doğumum yaptığım hastane Central Hospital;
*Evime yakın olması
*Bebek yoğun bakımının olması
*Özel hastane fiyatlarına göre fiyatlarının uygun olması 
(2014'te zorunlu sezeryan'la doğum yaptım. Doğum:2000 TL Muayene Ücretleri:60 TL( SSK )
*Hastanenin ferah,bakımlı ve temiz olması
*Birçok arkadaşımın doğum yapıp memnun kalarak önermesi
*Bebek dostu hastane seçilmiş olması
*Odaların yeterli genişlikte olması
*Hastane personelinin güleryüzlü olmaları ve her soruna çözüm bulmaları
*Başhemşirenin ve bebek hemşirelerinin sabaha kadar her yardım isteğimizde pozitif enerjileriyle yardımcı olmaları
*Randevularımı whatsappla almak telefonla bir yerlere bağlanıp almaktan daha rahat
*Hamileliğimde hastanenin ücretsiz annelik ve babalık eğitimi vermesi 
(Dolu dolu ve çok keyifli bir seminerdi)


Kadın Doğum Doktorum Fatmanur Hacıbaloğlu;
*Arkadaşımın doğum yapıp tavsiyesi üzerine
*Pozitif enerjili
*Oldukça kibar ve ince bir insan olması
*Sakin olması ve beni de sakinleştirmesi
*Tüm sorularıma açıklayıcı cevaplar vermesi
*Çok yoğun bir doktor olmasına rağmen beni aceleyle odadan göndermemesi tatmin edici bir zaman ayırıp ve aklımda soru işaretleriyle çıkmamam
*Kendisini telefonla aradığımda bile konuya hakim olup aynı samimiyetle cevap vermesi
*Hamileliğimde çok kilo aldığım için bir tek onun yanında tartıya çıkmaktan korkuyordum,kızıyordu bana ama sonuna kadar da haklıydı :)
*Eli hafiftir :)
*Doğum videosunu sonradan izlediğimde gördüm;bebeğimi karnımdan çıkarırken "Allah'ım sen koru" deyip çıkarması onu daha da özel kılıyor

Çocuk Doktorumuz Gonca Özmen;
*Arkadaşımızın referansı
*Tecrübesi
*Bütün saçma sorularıma sabırla cevap vermesi :)
*Kendisine her zaman ulaşabilmem telefonlarımı ve mesajlarımı yanıtsız bırakmaması
*Soğukkanlı açıklamalarıyla beni endişelendirmemesi
*Ne kadar yoğun olursa olsun bizimle sohbet edip bebeği sevmek için zaman ayırması samimiyetini gösteriyor


Not: Ben de hamileyken nerede doğum yapacağım,hangi doktor daha iyi,kendimi ve bebeğimi hangi doktora emanet etmeliyimi çok araştırmıştım internetten ama tatmin edici bir bilgiye ulaşamamıştım. Bu benim tecrübemdir,memnuniyetimdir. Başkasına aynı şekilde hitap eder etmez bilemem. Sadece en ufak sorunda ortalığı ayağa kaldıran biri olarak bu hastanede hiç sorun yaşamamış olmam bence iyi bir referanstır. Umarım hep böyle gider ama aksi bir durum yaşarsam onu da yazarım.Bilginize...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder