23 Aralık 2014 Salı

DEVRELERİM YANIYOR HİSSEDİYORUM

Devrelerim yanıyor hissediyorum. Ara sıra cazırt cuzurt sesler çıkartıyor. Aslında her şey çok yolunda ve çok rahat. NiL zor bir bebek değil. Her ortama ve her duruma uyum sağlıyor. Sorun onda değil sorun bende. Beynimi iki parçaya bölemiyorum. Zaten odaklanma sorunum vardı. Kitap okurken müzik dinleyemem,yemek yerken de konuşamam (odaklanmak değil de oburluktan olabilir bu durum emin olamadım bak şimdi) Mutfakta bir yandan yemek yapıp bir yandan misafiriyle sohbet eden insanlara oldum olası özenmişimdir. Ben bunu yapmaya çalıştığımda muhabbete odaklansam yapmaya çalıştığım yemek saçma bir şey olur, yemeğe odaklansam karşımdakini dinliyormuş gibi yaparım ama dinleyemem sonra bir soru sorduğunda rezil olurum. Bir de çılgın bediş gibiyim bir işle uğraşırken hep hayaller kurarım öyle bir dalarım ki içine yanımdan biri geçerken dizi çıtlasa çığlık atarım sonra pof hayaller patlar havada. Bu sorunumu çok önemsemiyordum önceleri öyle yaşayıp gidiyordum ama NiL doğduktan sonra kendime bir çeki düzen vermem gerektiğini düşündüm. Artık daha pratik olmalıydım ve hafızamı daha da güçlendirmeliydim Et,balık pek yemezdim yemeye çalışıyorum artık, yiyemediğimde b12 veya omega alıp destekliyorum.  Ama bazen bu hapları almam gerektiğini de unutuyorum. Cenk diyor ki "alarm kur", e tamam kurayım ama alarm çaldığında müsait olmuyorum genelde ya NiL'i emziriyor oluyorum,ya ZaZ'ı gezdiriyor oluyorum  ya da başka bir şey ve yine unutuyorum. NiL doğduktan sonra bu durum iyice tavan yaptı. Artık hayal kurmuyorum artık kafamda sürekli NiL var. Geçen gün kirli sepetini çamaşır makinesi yerine klozetin kapağını açıp içine boşaltıyordum nerdeyse işte o an devrelerim çok fena cazırdadı da ayıldım. Çay şekerini buzluğa koyup,ütüyü mutfak dolabına koymaya çalıştığımda da cızt cazt cuzt diye kafamdan dumanlar çıktı hep.  Artık okuduğum her şey çocuk yetiştirmekle ilgili. Bu kadar okumaya prof olmam lazımdı ama okuduğumu unutuyorum sonra yine okuyorum ve sonra yine.Sonra 30 kere okuduğum şeyi biri bana anlattığında "Ay ben bunu bir yerden hatırlıyorum" diyorum.Sonra birine bir akıl vereceğim "O öyle yapılmıyor bir kerem" diyorum,"Nasıl yapılıyor peki?" diye soruyor karşı taraf "Nasıl yapıldığını unuttum ama öyle yapılmadığını biliyorum" Hani yani bilgiliyim ama bir amaca hizmet etmiyorum :)
İşte böyle büyüyecek bu çocuk benimde devrelerim cazırdayacak. kafamdan dumanlar çıkacak,ilaç içmeyi unutmaktan bir kutu ilacı 2 senede bitiricem bir bakmışız NiL 2 yaşına gelmiş ben hala 9. ay ek besinleri okuyorum "Balığı haftada kaç gün veriyorduk yeaaaa" diye bakınıyorum,montessori sayfalarında bebeklerin parmak kaslarını geliştirecek oyunları araştırıyorum hala ama bu arada NiL büyümüş parmak kaslarını ıpad'de oyun oynayarak yeterince kaslı parmaklar edinmiş. Amaaaan hepimiz nasıl büyüdük bu çocukta öyle büyüyecek ben cazırt cuzurt edeceğim, o da bir ileri bir geri büyüyecek işte üstüme gelmeyiiiiin kirli çamaşırları klozete atmadığıma şükredin saksı değilim ben anayım, anaların devreleri ara sıra yanar. Siz yine de en çok bana sorun, beyin jimnastiği oluyor bana da ;)

Sanırım onun da devreler yanıyor ara sıra,tipi kes :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder